Wednesday, February 8, 2017

Recent Life in Pictures

I can't believe how quickly time is flying! And wow, have we packed in some major events in a short time, lol. Just after Christmas, Bill and I hopped on a plane and flew off to New Orleans! What an amazing Christmas gift! We had a blast! We had so much fun taking the tours, viewing the city, wandering the squares... we even took a few steps down Bourbon street - then we realized that is most definitely NOT our scene, haha! We did, however, spend a few hours just people watching down there - it's a whole 'nother world! LOL.  It was wonderful, and COLD! A fabulous trip!! I can say New Orleans is truly the friendliest city I've ever been to - honest to goodness friendly - I'd go back in a heartbeat!
Yep, we got scammed by
Dan, Dan The Shoe-Shine Man. Lol! 


 

 

 

OMG, the food!!! YUM!!

Back from LA, Shi and I dove headfirst into finalizing the baby shower plans. While that was going on, my garden was exploding! I was harvesting eggplant, broccoli, cauliflower, kale, radishes, carrots... crazy! I've still got eggplant coming out my ears, lol!
 

       

And then came the baby shower... So fun!!! The theme was Brewing Baby, and co-ed/family, so we had some really great stuff... the guest gifts were custom beer coozies (so cute), we had a "pub" vibe going, and even a cigar bar! There was cornhole, giant Jenga, an adorable duck game (throw the beanbag and knock over the ducks), and an ice-cream truck bounce house.

The food was amazing (I found an incredible caterer, and though I love to cook, not having to for this event freed me up to be able to actually enjoy it, lol).

Everything went beautifully, and Shi had a wonderful day to celebrate this sweet boy we can't wait to meet. He is already so incredibly loved.

In the first pic below, you'll see giant helium balloons. Yes, they are floating over the pool. No, it did not go smoothly.  I had purchased balloon weights for those big boys, and we dutifully tied them on securely, then Shi and I went to the pool and tossed the weight out to settle the balloon in the water, and... up up and away it flew!! OMG! That enormous balloon just took off! So... we did away with the puny weights, haha, and used bricks. At least it worked. ;-)

 

 

 

 


 

 

These are all the mini poloroids -
Each guest took a picture with Shiloh, then hung it here. So cute!!
 

Photos of Shi and Jared through the years.
 

Shiloh with brother Joey & Amber
Shiloh with sister Ariel & Kerry

Shi and her friend Brianna (just look at that baby bump!!!)
Shiloh with Papa & GG (my parents)

Bill and I with Shiloh. We are so very blessed. 
Now that the party is completed, Shi's in full nesting-mode, haha. It's so fun! All the little tiny baby clothes, toys, and various bits and pieces "necessary" to take care of baby boy. She's chosen her hospital, picked her pediatrician, written her birth plan... so much done, and much still to do! It's all so exciting!

Well, that, my friends, is the last month of my life in photos. ;-) I hope the new year is treating you well!

2 comments:

  1. Congratulations to Shiloh and her new little bundle of joy that she will be experiencing soon! I'm sure she is beyond words! I'm glad y'all are able to be there for her! So congratulations to you too for getting to experience it all with her!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you!!! We're now at 33 weeks along, and she just gets more beautiful! I'll post again this week with new photos! Getting close!! :-)

      Delete